Товар, замовлений в УкрКанПром, можна повернути або обміняти протягом
14 днів.
Товар має бути повністю укомплектований без слідів експлуатації.
Перед повернутим товар необхідно обов'язково зв'язатися за номером
+380 96 280 1857 для оформлення заявки на повернення.
Пересилання товару здійснюється з допомогою покупця.
У разі повернення товару неналежної якості магазин бере на себе витрати на пересилання.
Якщо товар індивідуальний, виготовлений під індивідуальні розміри, цей виріб відноситься до переліку товарів додатка №3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)).Відповідно до Закону України
«Про захист прав споживачів» Ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товар, придбаний у магазині, за умови виконання всіх норм, передбачених законом.
Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9 . Відповідно до закону України «про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.
споживач (термін вживається у такому значенні відповідно до статті 1. П.22 закону України «про захист прав споживачів») – фізична особа, яка набуває, замовляє, використовує або має намір придбати або замовити продукцію для особистих потреб, не пов’язаних із підприємницькою діяльністю чи виконанням обов’язків найманого працівника.
Обмін чи повернення товару належної якості здійснюється:- якщо не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- на підставі розрахункового документа, виданого споживачеві разом із проданим товаром.
Умови обміну/повернення товару неналежної якостіСтаття 8. За законом України
“Про захист прав споживачів”:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару у розумний строк.
вимоги споживача, передбачених цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.
Повернення коштів здійснюється на банківську картку, з якої було зроблено платіж протягом
14 днів.